مایشگاه شیرینی و شکلات ترش طعم
شنبه, ۰۶ آبان,۱۴۰۲

نمایشگاه شیرینی و شکلات1402

حضور ترش طعم راناس در نمایشگاه شیرینی و شکلات 1402

نمایشگاه شیرینی و شکلات که یکی از مهم‌ترین و بزرگ‌ترین رویدادها در صنعت غذایی بوده، در سطح کشوری و جهانی سر و صدای زیادی به پا کرده است. همواره این رویداد هر ساله در کشورهای مختلفی برگزار می‌شود که شرکت‌های مختلف می‌توانند محصولات خودشان را در آنجا عرضه کنند.

همچنین علاوه بر آن شرکت کنندگان می‌توانند با سایر شرکت‌هایی که در این حوزه فعالیت می‌کنند آشنا شوند. ترش طعم راناس که در این حوزه نامی آشنا برای شما است، همواره در این نمایشگاه حضور داشته و محصولات بی‌نظیر و صادراتی خودش مانند لواشک را  به نمایش گذاشته است.




در این مقاله اطلاعاتی را درباره این نمایشگاه و همچنین شرکت ترش طعم برای شما آماده کردیم تا اطلاعات جامع‌تری نسبت به آن‌ها داشته باشید. تنها کافیست این مطلب را تا انتها بخوانید تا از ماجرای لواشک ترش طعم و حضور آن در نمایشگاه را به خوبی آگاه شوید.

تاثیر نمایشگاه شیرینی و شکلات در صنعت غذایی 

همانطور که می‌دانید نمایشگاه‌ها تاثیر به‌سزایی در گسترش ارتباطات بین برندهای مختلف دارد. در حوزه محصولات کشاورزی و مواد غذایی نمایشگاه شیرینی و شکلات نیز در تهران همه ساله برگزار می‌شود تا تولیدکنندگان مختلف بتوانند در حوزه کاری خود توسعه داشته باشند. در ادامه به تاثیر این نمایشگاه اشاره می‌کنیم.

ارتباط صنعت غذایی و کشاورزی

همواره این نمایشگاه به عنوان یک پل ارتباطی بین صنعت کشاورزی و صنعت غذایی نقش بسیار ویژه‌ای داشته. در اینجا شرکت‌های مختلف می‌توانند محصولات خودشان را به نمایش بگذارند و با سایر شرکت‌های مرتبط آشنا شوند. به دنبال این اتفاق همکاری‌های مختلفی بین شرکت کنندگان در زمینه‌های بازاریابی فروش تولید و ‌...‌ هماهنگ می‌شود.

جدیدترین دستاورد‌ها

یکی دیگر از مهم‌ترین ویژگی‌های نمایشگاه شیرینی و شکلات اطلاع از آخرین دستاوردها در حوزه صنعت غذایی و کشاورزی است. شما با مراجعه به این نمایشگاه با جدیدترین این دستاوردها و محصولاتی که قرار است به بازارهای داخلی و خارجی عرضه شود آشنا می‌شوید.

به طور مثال مهر گستران طعم‌ساز در این نمایشگاه لواشک‌های ترش طعم و ویژه خود را به نمایش گذاشته و می‌توانید با جدیدترین طعم‌های آن آشنا شوید. علاوه بر این موارد این دستاوردها ممکن است شامل موارد دیگری نظیر تکنولوژی‌های جدید افزایش کیفیت و... نیز باشد.

شرکت کنندگان در نمایشگاه شیرینی و شکلات

شرکت‌ها و تولید کنندگانی که در این نمایشگاه‌ها حضور پیدا می‌کنند از اهمیت بسیار بالایی برخوردار هستند. آن‌ها این فرصت را دارند تا بتوانند محصولات خودشان را به عرضه بگذارند و افراد بیشتری را با آن‌ها آشنا کنند و در نهایت به توسعه بازار خودشان کمک کنند.

لازم به ذکر است که شرکت ترش طعم محصولات خود را در این نمایشگاه عرضه کرده که می‌توانید تمامی ۴۲ کد محصولی آن را در سایت این شرکت مشاهده نمایید. با حضور این شرکت‌ها در نمایشگاه‌های مرتبط با این حوزه، باعث شناخت بیشتر مردم نسبت به برند و محصولات این شرکت می‌شود که نکته حائز اهمیتی است.

همواره این شرکت‌ها اگر بتوانند اعتماد مردم را نسبت به کیفیت و طعم محصولات خود جلب کنند علاوه بر بازار داخلی در بازار خارجی نیز موفقیت‌های بسیار زیادی را کسب از خواهند کرد.

شرکت‌های صادر کننده لواشک و ترشک

شرکت‌هایی که در بازارهای خارجی و بین المللی فعالیت می‌کنند نقش ویژه‌ای در نمایشگاه شیرینی وشکلات ۱۴۰۲ دارند. همان‌طور که می‌دانید شرکت ترش طعم راناس با عرضه کردن لواشک صادراتی خود در این نمایشگاه، محصول با کیفیت خود را بیشتر از قبل به شرکت‌های خارجی صادر کرده و روابط خود را با آن‌ها تقویت کرده است. علاوه بر آن این شرکت‌های صادر کننده می‌توانند با حضور در این نمایشگاه به گسترش بازار خارجی خود کمک کنند.

هر آنچه باید درباره شرکت ترش طعم راناس بدانید

لازم به ذکر است که شرکت مهرگستران طعم‌ساز فعالیت خود را در عرصه تولید لواشک و ترشیجات از سال ۱۳۹۶ آغاز کرد. آلوچه‌ها و لواشک‌هایی که در این شرکت تولید می‌شود با برند ترش طعم در بازار شناخته شده و به فروش می‌رسد. میوه‌هایی که برای تولید این محصولات مورد استفاده قرار می‌گیرد از مرغوب‌ترین و تازه‌ترین میوه‌های باغات آذربایجان تهیه می‌شود. همچنین به کمک دانش و تخصص کارشناسان و متخصصان مواد غذایی این محصولات در بهترین کیفیت ممکن تولید می‌شود.

این شرکت علاوه بر بازار داخلی در بازارهای خارجی و بین‌المللی نقش موثر و ویژه‌ای داشته و به کشورهای مختلفی لواشک ترش طعم خود را صادر کرده است. محصولات مختلفی مانند لواشک پذیرایی ترش طعم در این شرکت تولید می‌شود که به طور کلی دارای انواع مختلفی است.

لواشک استیکی ترش طعم جز محصولاتی بوده که طرفداران زیادی داشته و امروزه در بازار داخلی محبوبیت بسیار زیادی پیدا کرده. در یک کلام این شرکت دارای ۴۲ کد کالایی بوده که می‌توانید آنکها را با جزئیات و مشخصات دقیق در سایت ترش طعم مشاهده کنید.

حضور باشکوه مهرگستران طعم ساز در نمایشگاه شیرینی و شکلات 1402

همان‌طور که می‌دانید این شرکت جز بهترین تولید کنندگان ترشیجات و لواشک در سطح کشور است. مرغوب‌ترین محصولات و لواشک‌ها در این شرکت تولید شده که خواهان زیادی در بازار داخلی و خارجی دارد. در نمایشگاه شیرینی و شکلات ۱۴۰۲ ترش طعم راناس یکی از برترین برندها بوده و توانست به موفقیت‌های زیادی دست یابد.

غرفه متمایز و متفاوت این شرکت به گونه‌ای بوده که توجه افراد بسیار زیادی را به سمت خود جلب کرده و به یکی از بهترین غرفه‌های موجود در نمایشگاه تبدیل شده است. غرفه این شرکت در سالن 31 قرار گرفته شده که می‌توانید جهت بازدید از آن به این سالن مراجعه کنید و حضوراً با محصولات این شرکت آشنا شوید.

به طور کلی از آنجا که این شرکت لواشک‌هایی برای ذائقه‌های مختلف با سلامت کامل برای مردم تولید می‌کند توانسته در این نمایشگاه حضور پررنگی داشته باشد. وجود کیفیت بالا در محصولات در آینده‌ای نزدیک این شرکت را به یکی از بهترین تولید کنندگان لواشک در داخل کشور و حتی در خاورمیانه تبدیل خواهد کرد.

جمع بندی

به طور کلی با نگاهی به حجم تولیدات و فعالیت شرکت ترش طعم راناس، امروزه این امکان برای بازرگانان و همچنین تجارهای داخل کشور وجود دارد که بتوانند از ظرفیت خالی ترش طعم بهره ببرند. در واقع استفاده از ظرفیت خالی نیز دارای مزیت‌های بسیار زیادی بوده که شرکت‌ها می‌توانند با برند شخصی خود این محصولات را سفارش دهند و از سود آن بهره ببرند.

در نهایت مهر گستران طعم ساز پیشگام در عرصه تولید ترشک ترش طعم بوده و با تنوع محصولات امروزه بازار خوبی در داخل و خارج کشور برای خود ایجاد کرده است. همواره حضور متمایز و پربازدید غرفه این شرکت در نمایشگاه شیرینی و شکلات ۱۴۰۲ یکی دیگر از دستاوردهای مهم این شرکت بوده و در آینده نزدیک افتخارات بسیار زیادی در خاورمیانه نیز کسب خواهد کرد. شما می‌توانید با بررسی سایت این شرکت درباره تمامی محصولات اطلاعات کاملی کسب کنید.

 

ثبت نظر