نمایشگاه آگروفود 1402

حضور ترش طعم در آگروفود 1402

لواشک و ترشک‌ از جمله محصولاتی هستند که در کشور طرفداران زیادی دارند. یکی دلایل این محبوبیت تنوع بالایی است که برندهای مختلف در طعم و مدل ارائه می‌دهند. یکی از نکات مهم و ضروری در تولید این نوع محصولات توجه به بهداشتی بودن و کیفیت آنها است.

آیا شما با برندهای برتر در این زمینه آشنا هستید و در نمایشگاه‌های مربوط به این محصولات شرکت می‌کنید؟ نمایشگاه آگروفود یکی از مهم‌ترین رویدادها در این عرصه است که همه ساله برگزار می‌شود. در این مطلب ما به حضور برند ترش طعم راناس در این نمایشگاه و محصولات آن اشاره خواهیم کرد.

پروسه تولید لواشک

لواشک، یک خوراکی جذاب و محبوب است که از میوه‌های خشک شده تهیه می‌شود. فرآیند تولید آن شامل چندین مرحله است. ابتدا میوه انتخاب و آماده می‌شود و حتماً باید رسیده و ترجیحاً عاری از کبودی یا لک باشد. محصولات رایج مورد استفاده برای لواشک شامل زغال اخته، سیب، انار، زرد آلو، هلو و انبه است.

سپس آن‌ها شسته شده، پوست کنده می‌شوند و در صورت لزوم هسته آن جدا می‌شود. در مرحله بعد آن را پوره می‌کنند، این کار را می‌توان با استفاده از مخلوط کن یا غذاساز انجام داد؛ میوه پوره شده باید صاف باشد. میوه‌های پوره شده را روی یک سطح صاف یا یک ورقه پخت که با کاغذ روغنی پوشانده شده است، پخش می‌کنند.

یکنواخت کردن آن، پایین آوردن دما، چسبناک نبودن، برش یا رول کردن و بسته‌بندی از دیگر مراحل است. اگر به دنبال محصولی بهداشتی هستید بهتر است با برند ترش طعم راناس آشنا شوید.

تنوع محصولات ترش طعم راناس

محصولات ترش طعم که یک مجموعه حرفه‌ای در زمینه تولید و فروش لواشک به حساب می‌آید، بسیار متنوع بوده و شامل 42 نوع مختلف می‌شود. این شرکت در نمایشگاه آگروفود1402 به عنوان غرفه نمونه هم از نظر طراحی و هم تعداد بازدید کننده انتخاب شد.

شما می‌توانید کاتالوگ محصولات ترش طعم را در سایت این مجموعه مشاهده کنید. پروسه تولید در این مجموعه به‌صورت کاملا بهداشتی انجام می‌شود و به‌همین دلیل توانسته رضایت افراد مختلف را جلب کند. لواشک ترش طعم راناس یکی از محبوب‌ترین برندها در کشور ما به حساب می‌آید که تنوع زیادی دارد. این لواشک صادراتی بوده و به خاطر کیفیت بالایی که دارد مورد استقبال مصرف کنندگان قرار گرفته است.

در بین محصولات متنوع این شرکت ترشک پیاله‌ای ترش طعم به یکی از محبوب‌ترین انواع لواشک تبدیل شده و در بین مشتریان این مجموعه به شدت پرطرفدار است.

مزیت‌های لواشک ترش طعم

این محصول که به خاطر طعم خوشمزه و سالم بودن آن بسیار مورد توجه قرار گرفته است، فواید زیادی دارد؛ زیرا آن را می‌توان به شکل‌های مختلف مصرف کرد یا حتی  آن را به عنوان یک آیتم پذیرایی از مهمانان در نظر گرفت. به چند مزیت این محصول در زیر اشاره می‌کنیم.

مغذی

این محصول منبع عالی ویتامین‌ها، مواد معدنی و فیبر به شمار می‌آید و حاوی تمام مواد مغذی موجود در میوه‌های تازه از جمله ویتامین C، پتاسیم و آنتی اکسیدان‌ها است. همچنین کالری کمی دارد و آن را به یک میان وعده سالم تبدیل می‌کند.

لواشک ترش طعم تولید شده توسط مهرگستران طعم ساز یک خوراکی ایده‌آل است زیرا در فرایند تولید آن توجه ویژه‌ای به پروتکل‌های بهداشتی شده و توانسته آرم استاندارد و سلامت را کسب کند.

قابل‌حمل

همچنین به راحتی قابل‌حمل است و می‌توان آن را در حال حرکت خورد، به همین دلیل یک خوراکی مناسب برای راه مدرسه، در طول سفر و یا در محل کار به شمار می‌آید. علاوه بر آن، نیاز به هیچ شرایط خاصی برای نگهداری ندارد به همین دلیل می‌توان آن را به راحتی در کیف نگهداری کرد.

لواشک پذیرایی ترش طعم یک انتخاب مناسب برای پذیرایی از مهمانان به حساب می‌آید، زیرا این محصول هم ظاهر و بسته بندی خوبی دارد و هم از طعم و مزه خوشایندی برخوردار است که می‌تواند ذائقه‌های مختلف را راضی کند.

ماندگاری طولانی

این خوراکی را می‌توان برای مدت طولانی بدون خراب شدن نگهداری کرد که باعث می‌شود برای افرادی که بتوان آن را به راحتی در کوله یا حتی در دمای اتاق نگهداری کرد و نگران خراب یا فاسد شدن آن نبود.

لواشک صادراتی ترش طعم به همین دلیل در دیگر کشورها نیز مورد استقبال قرار گرفته، این محصول ترش طعم راناس توانسته جایگاه خوبی در بازارهای بین‌المللی به دست بیاورد.

ساخت آسان

ساخت چرم میوه در خانه آسان است و به حداقل تجهیزات نیاز دارد. تنها چیزی که نیاز دارید یک مخلوط کن، یک دستگاه آبگیری و مقداری میوه تازه است. می‌توانید طعم چرم میوه خود را با افزودن میوه‌ها یا ادویه‌های مختلف سفارشی کنید.

همه کاره

لواشک را می‌توان به روش‌های مختلفی استفاده کرد. می‌توان آن را به عنوان یک میان وعده به تنهایی مصرف کرد یا به عنوان یک چاشنی طعم دهنده به غذا اضافه کرد. لواشک استیکی ترش طعم یکی از محصولات محبوب از مجموعه ترش طعم راناس به حساب می‌آید که می‌توان آن را به روش‌های مختلف مصرف کرد.

همانطور که در بخش‌های قبلی اشاره شد، محصولات ترش طعم تنوع بسیار زیادی دارد و لواشک صادراتی ترش طعم نیز توانسته جایگاه بسیار خوبی در بازارهای جهانی به دست آورد. کیفیت و تنوع محصولات این مجموعه باعث شده یکی از بهترین انتخاب‌ها به شمار بیایند.

همکاری با مجموعه حرفه‌ای ترش طعم راناس

شرکت مهرگستران طعم ساز یک مجموعه بسیار موفق و حرفه‌ای در زمینه تولید لواشک است که ترشک ترش طعم از جمله محصولات این شرکت به حساب می‌آید. این مجموعه بیشتر از 40 نوع محصول دیگر نیز تولید می‌کند که می‌توانید در سایت محصولات مختلف را مشاهده کنید.

ظرفیت خالی ترش طعم یک فرصت فوق‌العاده برای همکاری در تولید با این کارخانه به حساب می‌آید. در این روش همکاری شما نیازی به داشتن کارخانه ندارید و بدون داشتن سرمایه هنگفت صاحب یک کسب و کار سودزا می‌شوید.

شما می‌توانید از پتانسیل بالای این مجموعه استفاده نمایید و بدون داشتن سرمایه به بهره‌وری و سوددهی برسید. برای کسب اطلاعات دقیق و کامل می‌توانید به سایت این شرکت مراجعه کنید و یا با پشتیبانان آن‌ها تماس بگیرید.

حضور ترش طعم در آگروفود 1402

 یکی از مهم‌ترین نمایشگاه‌ها در زمینه محصولات کشاورزی و مواد غذایی که همه ساله در کشور برگزار می‌شود، آگروفود است. این رویداد در سطح بین‌المللی شناخته شده است و در کشورهایی نظیر آلمان نیز اهمیت بالایی دارد.

شرکت مهرگستران طعم ساز امسال در این نمایشگاه حضور داشت و توانست در سالن 8-9 به عنوان برترین غرفه از نظر طراحی و جذب مخاطب شناخته شود. نایل شدن به این افتخار نشانگر این است که این مجموعه توانسته عملکرد خوبی در زمینه تولید داشته باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید به سایت این شرکت مراجعه کنید.

جمع بندی

فرآورده‌های محصولات کشاورزی نظیر لواشک در جوامع مختلف طرفداران بسیار زیادی دارند. زمانی که افراد مختلف به بهداشتی بودن و کیفیت محصولات یک برند پی ببرند، بدون شک فروش آنها کار چندان دشواری نخواهد بود.

ما در این مطلب اشاره مختصری بر محصولات برند ترش طعم راناس داشتیم. حضور این مجموعه در نمایشگاه آگروفود 1402 و منتخب شدن غرفه این برند نشانگر کیفیت بالا و توانایی آن بر جذب مخاطب است. شما نیز می‌توانید به‌راحتی محصولات این شرکت را تهیه کنید و طعم لذیذ آنها بهره‌مند شوید.